Facebook

sobota, 5 marca 2011

Audioslave - Your Time Has Come




Audioslave – amerykańska supergrupa hardrockowa, założona w maju 2001. Grupa powstała w wyniku połączenia byłego wokalisty zespołu Soundgarden Chrisa Cornella z trzonem zespołu Rage Against the Machine - Tomem Morello, Timem Commerfordem i Bradem Wilkiem.
Zespół rozpadł się w roku 2007 po wydaniu 3 albumów. Utwór "Your Time Has Come" otwiera drugi album grupy - "Out of Exile".

Nadszedł twój czas

A więc jeden zasnął i nigdy się nie obudził
A więc jeden umarł rozerwany na części we własnym łóżku z ustami pełnymi złota
I jeden groził mi dawno temu kiedy go widziałem
Roztapiającego się w jasnym świetle dnia
I jeden spoczął na polu, a nad nim szpaki i wrony

Błądziłem na bezdrożach
Patrzyłem się prosto w słońce
Nadal nie wiem czemu umierasz
Długo przed nadejściem twojego czasu
Przed nadejściem twojego czasu

A więc jeden dostał parę kulek w klatę bo interes się nie udał
Jeden miał trochę za dużą depresję więc wystrzelił z pistoletu
Jeden dostał strzał prosto w twarz ale jakimś cudem przeżył
Ale nie zna mojego imienia, nie wie kim jestem
I wcale się temu nie dziwię

Błądziłem na bezdrożach
Patrzyłem się prosto w słońce
Nadal nie wiem czemu umierasz
Długo przed nadejściem twojego czasu
Przed nadejściem twojego czasu

Widziałem 50000 imion wyrytych w skale
Większość z nich trafiła do młodego grobu
Lata przed moimi narodzinami
Wszyscy zostawili braci, siostry i matki
Większość ich rodzin i przyjaciół żyje z wyrokiem

Błądziłem na bezdrożach
Patrzyłem się prosto w słońce
Nadal nie wiem czemu umierasz
Długo przed nadejściem twojego czasu
Przed nadejściem twojego czasu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz