Facebook

wtorek, 29 marca 2011

Megadeth - Reckoning Day. Recepta na udany związek.

Megadeth to Dave Mustaine. Dave Mustaine to były gitarzysta zespołu Metallica, z którego został wyrzucony za nadużywanie alkoholu i narkotyków, oraz agresywne zachowanie.
Dave założył Megadeth, ponieważ jak sam powiedział, chciał zemścić się na dawnych kolegach, grając ciężej i szybciej niż oni.
Cel swój osiągnął :).

Płyta "Youthanasia", wydana w 1994 roku otwiera mój ulubiony okres w historii Megadeth. Zespół nieco odszedł od konwencji klasycznego trashu, na rzecz trochę wolniejszego i jednocześnie cięższego grania. Otwierający płytę utwór "Reckoning Day" traktuje o trudach życia w związku, jednak z nieco innego punktu widzenia, niż ten prezentowany w czołówce serialu "M jak miłość".

Dzień Rozliczenia

Lubię sposoby na które cię wkurzam
I wszystkie powody, które sprawiają że jesteś suką
I to jak sprawiam, że krzyczysz z bólu
I czujesz, że życie to przegrana gra

Lubię sposób, w jaki wpuszczasz mnie do środka
To, jak wyglądasz, kiedy walą się ściany
Lubię jak masz skurcze w brzuchu
I płaczesz, prosząc aby to wszystko się skończyło

Lubię jak sama siebie oszukujesz
I wmawiasz sobie, że nie ma żadnej innej
Lubię jak stoisz w szeregu
I błagasz puste niebo o zbawienie

Nie chcę zemsty
Nie nadszedł czas zapłaty
To nie jest wyrównywanie rachunków
Oto nadchodzi dzień rozliczenia

Lubię kiedy próbujesz udawać
I twoją twarz, kiedy widzę jak się załamujesz
A kiedy mówisz, że będziesz się za mnie modliła
Zdajesz sobie sprawę, że jesteś moją ofiarą
[komentarz: w wersji angielskiej mamy tutaj grę słow:
„pray” – modlić, „prey” – ofiara]

Lubię to jak cały czas atakujesz
Nieważne co, ja zawsze wracam
I jak starasz się mnie zatrzymać
Ale kończysz rzucona na ziemię

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz