Facebook

środa, 9 marca 2011

Down - Ghost Along The Mississippi


Kto nie słyszał o kapeli Pantera? Wśród tych, którzy w latach 1990-2000 otarli się o muzykę rockową raczej nie ma takich osób. A kto słyszał Downa ? Eee... zwykle wychodzi na to że mało kto. A tymczasem w zespole Down śpiewa słynny wokalista Pantery Phil Anselmo, a na basie przygrywa mu wesoło Rex Brown z tegoż zespołu. Dodajmy do tego gitarzystów z Corrosion of Conformity i Crowbar i mamy supergrupę.
Down miał być tylko jednorazowym eksperymentem, odpoczynkiem muzyków od występow w ich macierzystych zespołach. Stało się jednak inaczej i panowie grają i nagrywają do dziś.

Phil Anselmo jest osobą uzależnioną od wszelkiego rodzaju używek, zarówno płynnych, jak też sproszkowanych, przyznał się do zażywania heroiny. Temat uzależnień często przewija się w jego tekstach. Nie inaczej jest w utworze "Ghost along teh Mississippi" z wydanej w 2002 płyty "A Bustle in Your Hedgerow".

Duch znad rzeki Mississippi

O poranku mija sporo czasu, zanim oczyszczę głowę
I w miarę jak upływa dzień, jest mi trudno uśmiechnąć się gdy ktoś coś powie
A więc przejąłem kontrolę, priorytet numer jeden – czyli ja
Potem odciąłem głowę smoka i odłożyłem swój pistolet, niech tak już będzie
Niech tak już będzie

Umieram przedwcześnie, marnuję swoje życie – to pewne
Staram się zabić to co się ze mną dzieje
Duch znad rzeki Mississippi

Nie myślałem nigdy wcześniej, że życie może być tak dziwne – a jednak jest
I chyba mój „jeden dziennie” stał się dziesięcioma, dwunastoma lub więcej
Ale mam dar, moich przyjaciół i miłość
Razem z nimi pokonam swój przedwczesny koniec, tak już się działo kiedyś

Nie czas aby odchodzić, aby tracić kolejny dzień
Staram się zabić to co się ze mną dzieje
Duch znad rzeki Mississippi

Nie stanie się to mi
Nie zrobię tego sobie
Nie stanie się to mi
Nie zrobię tego sobie

Niszczę to co mną owładnęło
Nie ma więcej ducha znad rzeki Mississippi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz